18 Mayıs 2008 Pazar

Merhaba, ilk adımlar

Merhaba, kuantum düşünce tekniğini uygulayabilen biri olarak internet üzerindeki mevcut sitelerin yetersizliği nedeniyle uzun zamandır böyle bir blog oluşturmayı istiyordum. sonunda güzel bir başlangıç yaptım.

Bu blogda kuantum düşünce tekniğinin ne olduğunu, nasıl yapıldığını, neleri içerdiğini bulacaksınız.

umarım sizin için de keyif verici bir deneyim olur.

sevgilerimle


Yeşil güzel bir orman, sakin ve huzurlu.
esen rüzgarın sesini ve kuş cıvıltılarını duymaya çalışın.

1 yorum:

bettybluenun atakları dedi ki...

merhaba.. ben de bir süredir kuantum düşünce tekniğiyle ilgili bilgi topluyorum. bunun eğitimini veren bir tanıdığım var .. bana söylediği şu :" istediklerini kağıda yaz mutlaka gerçekleşir" bu doğru mu ? o zaman herkes kağıda birşeyler yazıp isteklerine kavuşsun, dünyada mutsuz insan kalmasın ?? ne düşünüyorsunuz ?
paylaşmınızı merakle bekleyeceğim
sevgiler